donderdag 13 oktober 2016

Laarsjes

Na dit bericht zal het een tijdje duren voor ik nog iets post. Binnen een paar weken ga ik op knutselweekend en daarvoor ga ik een aantal voorbereidingen treffen, heb de komende weken ook nog andere verplichten. Na deze tijdelijk stilte mogen jullie een reeks kerstkaarten verwachten. Dit even ter informatie.

Maar dan nu deze 2 werkjes. Als ik een knipvel uitzoek probeer ik het volledig te verwerken en dit is het resultaat van alweer een prachtig knipvel van LeSuh. Op beide kaarten mallen gebruikt van Marianne Design, een pp uitgesneden met een nestabilitie, afwerking met strass steentjes, stickers of een label, en de vlindertjes vliegen dartel in het rond al is de herfst reeds in het land :-)

1 opmerking:

  1. Wat heb je de mallen op een leuke manier verwerkt! Ook leuke vrolijke plaatjes en kleuren! Echt weer een kaart van jou!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen