vrijdag 18 november 2016

Vlinders en narcissen

Om het slecht weer een beetje te vergeten heb ik deze fleurige kaart gemaakt. Ik kan me helaas het merk van de vlindermal niet meer herinneren. Verpakking heb ik al weggegooid. Het idee om de kaart op deze manier te vouwen heb ik gezien op internet. Aan de rechter kant een plaatje van Amy Design op een ovaal van Marianne Design.
Op de vlinders heb ik glitter aangebracht met een Wink of Stella Brush. Dit glitterpenseel heb ik leren kennen tijdens mijn knutselweekendje in Nederland en ik kan er eentje aanschaffen in het plaatselijk knutselwinkeltje. Ze bestaan in verschillende kleuren, zelf heb ik het Clear penseel gekocht. Het is een heel handig ding en de glitter is snel droog.
 

2 opmerkingen:

  1. Ohhh, deze vlindermal past perfect bij het model kaart, hij is er gewoon voor gemaakt! Ook de glitters doen het leuk op de vlinders! Het is weer een "echte" Gerda kaart. Ik pik ze er altijd uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie levendige kleurtjes, en de wink of Stella heeft een heel subtiele schittering vooral onder kunstlicht. De mal is van Sue Wilson (creative expressions).
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen