zondag 26 februari 2017

2 versies

Na anderhalve week van drukte met het opvangen van de kleindochter had ik vandaag eindelijk nog eens tijd om te vertoeven in mijn knustelatelier. En ja, de inspiratie kwam met als resultaat deze 2 kaarten. De mal op verschillende manieren gebruikt. Uiteraard ga ik dan op zoek naar een mooi plaatje van LeSuh. Op de eerste kaart heb ik de mal in het wit gestanst, vervolgens een kleurtje achter gekleefd, met de hand uitgesneden en daarna op de kaart aangebracht. De mooie vlinder van MD, gestempelde wensen en strass steentjes om de kaart af te werken.
Voor dit exemplaar heb ik de mal uit de blauwe kleur gestanst en rechtstreeks op het wit geplakt. Hier een label (MD) met sticker en ook wat strass steentjes als afwerking.
 

3 opmerkingen:

  1. De kaarten zijn beide erg mooi Gerda. De mal is erg mooi. Alles erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn weer echt "GERDA" kaarten! Prachtig hoe alles weer zo mooi bij elkaar past!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag deze kaarten op pinterest voorbij komen en dacht nog dat is iets voor Gerda, toen zag ik dat ze van jou waren. Zo zie je maar dat we elkaars voorkeur al wel kennen, dat heb je weer keurig gedaan !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen