maandag 6 maart 2017

Konijntjes

Door allerlei onverwachte omstandigheden moet ik meer dan gebruikelijk voor de opvang van mijn kleindochter zorgen. Er is dan geen tijd om te kaarten te maken en daarom post ik een paar andere dingen die ik wel kan doen terwijl ze haar middagdutje doet. Een paar weken geleden ben ik begonnen met knuffels te haken. Een leuke bezigheid en er zijn veel gratis patroontjes te vinden op internet. Dit witte konijntje is hier te vinden http://madebylittle.blogspot.be/ De knoopjes en schoentjes/sokjes heb ik er zelf aan toegevoegd.

En op deze site kan je een Nederlandstalige beschrijving vinden van deze leukerd. http://www.lilleliis.com/free-patterns/funny-bunny-pattern-dutch/

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt schattig geworden Gerda! Een leuke bezigheid tijdens het middagdutje van Lotte!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve konijntjes heb je gehaakt Gerda zo heb je je tijd goed besteed tijdens het middagslaapje van je kleindochter. Ik haak ook af en toe zo leuk om te doen, er zijn idd super leuke patroontjes te vinden op het internet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen