maandag 18 september 2017

Inti: 1 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een jaar geleden maakte ik voor de geboorte van dit jongetje ook al een kaart. Inmiddels is er dus een jaar verstreken en kan klein Inti 1 kaarsje uitblazen. De inspiratie was ver te zoeken, eerst wou ik een scrap kaart maken maar dat ging helemaal fout, dan maar naar mijn vertrouwde  klassieke technieken met mallen, een pons en een 3d-plaatje. Ik blijf de Toread plaatjes heel leuk vinden ook al zijn ze van lang geleden. En 3-d vind ik na al die jaren ook nog steeds fijn om te doen. Ook nog een oude pons uit de kast gehaald. De losse letter stickers heb ik ingekleurd, het label met gestempelde wensen schuift bovenaan tussen de witte en de groene laag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een moooie kaart Gerda. Leuke afbeelding. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Een kaart helemaal zoals we van jou gewend zijn. Tof met dat label.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje Gerda, ik heb even bij jou terug gekeken de laatste tijd had ik niet zoveel tijd voor bloggen en om wat van mij te laten horen. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Gerda, je klassiekers die wij ondertussen ‘Gerda’-kaarten noemen zijn altijd netjes en fijn afgewerkt !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen