zondag 29 oktober 2017

Eenvoudige kerstkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben volop bezig met mijn voorbereidingen voor een knutselweekend. Deze kaart heb ik toch helemaal afgewerkt omdat het zo weinig om handen had. Alle papiertjes zijn van een Maja Design blok: I Wish. Ik vond niet meteen cardstock dat bij de papiertjes paste dus is het een enkele kaart geworden met aan de achterkant ook een scrappapier met weinig motief zodat daarop kan geschreven worden. De bloemen en takjes zijn gemaakt met een pons van Nellie Snellen en het standaardje is van Marianne Design.

2 opmerkingen:

  1. Door het mooie papier heeft het ook niet veel meer nodig. Leuk detail die extra bloemetjes en takjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten maak je en ik heb me meteen als volger aangemeld!
    groetjes, Caroline
    https://caroline-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen