zaterdag 4 november 2017

1 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een jaar geleden maakte ik een kaart toen Marie geboren werd, nu kan ze al 1 kaarsje uitblazen. De kaart is gemaakt met een oude embosmal van Sizzix waarvan ik de geëmboste bloemen heb ingekleurd met aquarel-potloden. Voor haar geboortekaart had ik een Moreheadplaatje gebruikt, met dat in mijn gedachten ben ik voor dit werkje in dezelfde stijl gebleven. Deze klant wil altijd dat de naam en de leeftijd vermeld wordt op de kaart dus voldoe ik ook aan deze vraag.

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat een lief kaartje voor de 1-jarige Marie. Leuk dat moreheadje met die eigenwijze staartjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Gerda ! Die morehead plaatjes zijn zo schattig en wat heb je dat mooi gedaan met die mal !

    BeantwoordenVerwijderen