woensdag 15 november 2017

Selectie kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Net als mijn vriendin Eri was ik afgelopen weekend op een knutselweekend in Winterswijk (Nederland). Ik ben heel het weekend bezig geweest met kerstkaarten. Ga ze niet allemaal laten zien daarom deze selectie. Het zijn overwegend 3D kaarten geworden, vind ik nog steeds heel fijn om te doen. Verder spreken de kaarten voor zich, de cirkel op de eerste foto is een stempel van Leanne de Graaf, alle andere werkjes zijn gemaakt met mallen van verschillende merken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Gerda. Er zit wel inspiratie voor me bij! ik heb helemaal niets gehoord van Winterswijk?? maar dat moet wel superleuk geweest zijn als ik al deze schitterende kaarten zie. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. je waterval kaarten van hieronder zijn ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er allemaal prachtig uit zo bij elkaar op de foto! En in het echt nog mooier, ik kan het weten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat was wel een productief weekend zo te zien. Ik heb genoten van je kaartenshow !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En...had je de meeste Gerda? ;-) ze zijn allemaal mooi en fijn, maar dat kan ook niet anders he...grtjs

    BeantwoordenVerwijderen