woensdag 6 december 2017

Hoera een meisje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Onze muziekvereniging waar ook onze zoon samen met mij en zijn vader speelt heeft gevraagd om een kaart te maken ter gelegenheid van de geboorte van zijn eerste kindje. Inmiddels is kleine Roxan al een maand. Wat gaat de tijd snel. Voor de lay-out ben ik gaan spieken bij mijn vriendin Eri. Het scrappapier is denk ik al wat ouder maar heb het pas een paar maanden geleden gekocht. Het is een dubbelzijdig papier van www.craftandyoudesign.pl NEW BABY BORN-04 ontworpen door Zaneta Nawrot. De mooie mal is uiteraard van MD, de banner van Crealias. Kaart afgewerkt moet bloemen van Gerda's Hobbyshop en strass steentjes.
Heb ook de binnenkant van de kaart bewerkt, daardoor is bijna heel het scrapvel opgebruikt.  De rechterkant heb ik volledig blanc gelaten zodat alle muzikanten iets kunnen noteren.


3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt met 't mooie papier, ook de binnenkant is prachtig,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een juweel van een kaart van gemaakt Gerda! De binnenkant ziet er ook prachtig uit. Tof dat iedereen van de muziekvereniging er zijn naam bij zet.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel schattig en hele leuke zeemzoete kleurtjes. Ook mooi dat de binnenkant zo afgewerkt is.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen