vrijdag 12 januari 2018

65 jaar getrouwd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben nog steeds bezig met mijn bestelling van jubileumkaarten. Bij deze opdracht moest er ook een kaart gemaakt worden voor een koppel dat 65 jaar getrouwd is. Het heeft wat geduurd voor ik iets had waar ik tevreden mee ben. Wou echt deze mooie ronde mal (MD) gebruiken maar ze dan terug in de opening plakken en dat lukte niet netjes, maar de aanhouder wint en vandaag heb ik de kaart kunnen afwerken. De Deco Borders zijn van Craft Sensation en gekocht bij Action. Voor de zijkanten heb ik een Nestabilitie gebruikt. Het plaatje heeft 1 extra laagje dat ik verhoogd heb aangebracht. De nodige stickers en een paar extra roosjes om de kaart af te werken. Nog 2 kaarten te gaan en dan ben ik klaar.
 
 
 

 

5 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje van een kaartje. Helemaal weer in je eigen Gerda stijl! De nestabilitie past er prachtig bij, en de ronde mal heb je weer mooi ingelegd
    Groetjes, Eri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gerda, leuk om de stans in te leggen, mooi is dat donkere papier er achter,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Gerda!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een juweeltje, de jubilarissen gaan nog nooit zo’n mooie kaart gekregen hebben !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen