dinsdag 23 januari 2018

Felicitatie kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag kon ik lekker mijn ding doen, geen speciale werkjes in het huishouden. Dus heb ik 2 verjaardagskaarten gemaakt met één en dezelfde mal (MD). Voor deze kaart heb ik de mal 3 keer gestanst: 1 keer in het wit en 2 keer in de licht paarse kleur. In het witte gedeelte heb ik ook een pp verzien om het plaatje (LeSuh) achter te plakken. Nog een extra kleurtje uit het plaatje gebruikt voor de bloemetjes.
Om de kaart netjes te laten staan heb ik aan de achterkant bovenaan een vouwlijn gemaakt.
En het ging zo vlot dat ik onmiddellijk aan nummertje 2 ben begonnen gebruik makend van hetzelfde principe. Bij dit werkje heb ik het embos-gedeelte ingekleurd met Distress Ink, leuk plaatje uitgezocht en een extra bloem toegevoegd.
 


7 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het vandaag zo vlotjes ging. Je hebt twee leuke en heel verschillende kaarten gemaakt met dezelfde mal. De bloemhartjes zijn ook heel tof.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaarten Gerda, je hebt mooie stansen en plaatjes gebruikt, maar wat is pp?
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een pp is een passe-partout, zeg maar een opening waar je het volledige plaatje achter plakt. Doe ik veel met plaatjes van LeSuh omdat die altijd een hele mooie achtergrond hebben die ik wil behouden.

      Verwijderen
  3. Ja Gerda dat was een productieve dag. Je hebt weer prachtige kaarten gemaakt en altijd zo netjes afgewerkt !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creaties Gerda. Supermooi gemaskt om de mallen zo tegen elkaar asn te zetten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten !
    Mijn voorkeur gaat naar de paarse versie!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen