zaterdag 7 april 2018

Een zoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze kaart was al een tijdje klaar maar ik moest wachten om hem te posten tot kleine Oscar geboren was en dat is gisteren gebeurd. Het eerst kleinkind voor mijn broer en schoonzusje. Het ideetje is afgeleid van een kaart gezien op internet. Het scrap papier is van blok: Eline's babie's blue.
De slinger heb ik vast gezet met 2 splitpennetjes, achter het scrap papier zitten nog 2 labeltjes. Deze kaart is voor de jonge ouders, voor de grootouders heb ik gisteren een begin gemaakt.
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart. Blijf ze zo leuk vinden, die kleine diertjes.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Gerda. Superleuk gemaak. De kleine labeltjes zijn edn leuk detail. Dit valt vast erg in de smaak. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige babykaart, leuk met de waslijn en de tags, echt top!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze had ik al gezien, en is heel erg leuk geworden! Maar dat wist je al;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schattig kaartje met leuke diertjes !
    Zonnige groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen