zaterdag 9 juni 2018

Huwelijkskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik blijf nog even in hetzelfde thema dan mijn vorige post en met dit modelletje kan ik weer iets van mijn to do lijstje schrappen. Het petekind van mijn echtgenoot trouwt eind deze zomer en ik wou er zeker van zijn dat de kaart op tijd klaar is. Het was een hele klus om alles op elkaar af te stemmen en het geheel mooi af te werken.
Het gebruikte scrap papier is van First Edition en ontworpen door Katie Pertiet. Een prachtig blok van 8 x 8 inch met als titel: The Promise. Rechts heb ik 2 pockets aangebracht. Op het ene label een versje en op het andere de namen van het gelukkige paar en hun huwelijksdatum.
Dankzij de duidelijk uitleg op Jenine's haar filmpje ben ik heel tevreden met mijn eerste poging. Voor de afwerking veel strass steentjes, op het front 2 bloemen toefjes en een aantal swirls. De labels hebben ieder een kleine strik om ze gemakkelijk uit de pockets te halen.

 
 


5 opmerkingen:

  1. Oh de voorkant is al veelbelovend, de binnenkant is ook heel mooi met die pockets erin verwerkt, mooi papier en een leuke tekst !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gerda, heel mooi en chique gemaakt, ik heb deze ook eens gemaakt, vond het knap ingewikkeld om alles goed te krijgen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De basis had ik van de week al gezien, en je hebt er nu een schitterend geheel van gemaakt! Alles is perfect op elkaar afgestemd met het mooie papier, en alle leuke mallen die je gebruikt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda. Ik heb weer erg veel prachtuge kaartcreaties gezien op je blog. Leuk om ze te bewonderen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige front-layout en afwerking
    mooi papier !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen