vrijdag 19 oktober 2018

Een kleinkind

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Dit wordt mijn voorlopig laatste post. Daarna ga ik mij bezig houden met de voorbereidingen voor een knutselweekend in Nederland. Maar eerst nog deze kaart gemaakt voor mijn vriendin Eri n.a.v. de geboorte van haar 2de kleindochter. Dit modelletje zullen jullie wel kennen van een video van Janet Blauw.
In plaats van een strik heb ik magneetjes gebruikt om de flap te sluiten. Het scrap papier is van een A4 blok van MD: Eline's Babies Pink. Onder de flap heb ik 'Welkom lief kleintje' gestempeld. De naam is gemaakt met een Ali alfabet. De kaart afgewerkt met een mooie strik en extra bloemetjes. Aan de achterkant van de flap (die gewoon wit is gebleven) mijn persoonlijke boodschap.
 


6 opmerkingen:

  1. Leuk model, mooie kaart. De extra bloemetjes vind ik heel schattig !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige babykaart heb je gemaakt, lief plaatje en mooi afgewerkt,
    Wens je alvast veel hobbyplezier,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie baby kaart Gerda .
    Heel veel plezier met je knutsel weekend .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had je al laten weten dat ik je kaart schitterend vind. Met dit mooie papier ben ik ook nog wat aan het maken voor Minte! Nu heb ik ook gelijk een voorbeeld van dit leuke model. Nogmaals Dank!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart- creatie voor een kleinkind. Alles geweldig mooi gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie babykaart/model met leuk papier !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen