maandag 5 november 2018

Fotoalbum kleindochter

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Toen onze jongste kleindochter geboren werd ben ik aan mijn eerste zelfgemaakt fotoalbum begonnen. Nu ze 1 jaar geworden is kan ik eindelijk het resultaat laten zien. Voor iedere maand van haar eerste levensjaar is er een pagina voorzien. Tussen elke 2 pagina's zit ook nog een insert met vooraan en achteraan een foto. Het is mijn eerste filmpje en ben blij dat het met de hulp van mijn schoondochter gelukt is om een duidelijk beeld te schetsen van het album. De klikjes die je hoort zijn de magneetjes die er voor zorgen dat de flapjes en waterval-onderdelen mooi dicht blijven. Het album sluit ik af met 2 gedichtjes gevonden op Pinterest. Ik vind mijn eerste poging om zo'n project te maken redelijk geslaagd al is er zeker nog ruimte voor verbetering.
Uiteraard zijn er veel meer foto's dan er in het album verwerkt konden worden en daarom heb ik ook  nog een doosje gemaakt met extra foto's.
 
 
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. Wow het is er echt niet aan te zien dat het een eerste poging is om zo’n project aan te durven. Voor mij is het zeker en vast geslaagd. Wat een prachtig boek vol met de leukste herinneringen van Roxan’s eerste levensjaar, daar gaan de ouders ongetwijfeld superblij mee zijn. Je mag trots zijn op je meesterwerk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig album heb je gemaakt met al die mooie foto's, ook het doosje is super, dit zal wel gekoesterd worden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ook alleen maar WOW zeggen! Wat heb je dat supermooi gemaakt Gerda, hier mag je heel zeker trots op zijn. Wat een werk is dat geweest. Wat gaaf dat je er ook nog een doosje bij hebt gemaakt voor de foto's die niet in het album konden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat is dit prachtig Gerda !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf prachtige albumpje Gerda!
    Heel mooie doosje daar moet wel veel werk aan zijn .
    Maar achteraf kan je er nog zoveel van genieten.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen