maandag 26 november 2018

Hobbydot kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het laatste wat ik kan laten zien van mijn knutselweekend zijn de kerstkaarten met hobbydotjes. Vind ik nog steeds heel leuk om te doen, zoals jullie kunnen zien loop ik hopeloos achter met mijn Dot & Do pakketjes. 't Ja, verder hoef ik geen uitleg te geven over deze kaarten. Ik werk wel steeds met het klassieke systeem van een witte basis gecombineerd met een donkere en lichte kleur uit het plaatje.
 

4 opmerkingen:

  1. Mooie dots kaarten heb je gemaakt,, knap hoor, bij mij vliegen die dingen alle kanten op,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten, en tof hoe jij er altijd je eigen draai aan geeft!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Gerda jij gaat als een sneltrein. Ik ga voor de speelse winter maar dat kon je zeker al denken. Mooie fijne randjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige dots kaarten Gerda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen