zaterdag 24 november 2018

Prettige en Fijne Feestdagen/Voorspoedig Nieuwjaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Om deze kaart te maken heb ik een kijkje genomen bij Noor Design en deze video: https://www.youtube.com/watch?v=IsfWlVoo8o8&t=24s
Hier ook weer gebruik gemaakt van Pion plaatjes en scrap papier.
En voor dit werkje was deze video van Janet Blaauw heel handig: https://www.youtube.com/watch?v=nRtGQxfgMyU&t=304s Bij de eerste kaart die ik naar dit model maakte was de flap nog breder, door ze even breed te maken als de basis kan de kaart nu in een gewone envelop. Net als vorige keer heb ik magneetjes gebruikt om de kaart te sluiten.
En ik was helemaal in de ban van mijn Pion papier zoals je bij deze kaart kunt zien. Aan de achterkant een standaard zodat de kaart mooi kan blijven staan.
 

 

5 opmerkingen:

  1. Het zijn allebei prachtige kaarten en leuke modelletjes. Wat gaaf hoe je de mini ticketmalletjes op de eerste kaart hebt verwerkt. Het papier is super voor dit soort kaarten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kerstkaarten Gerda, je hebt leuke modelletjes gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn weer 2 prachtige kaarten Gerda. De eerste is zo leuk met al die labeltjes, en dan nog eentje met de wensen, heel mooi. De tweede is inderdaad beter als het bovenstuk even breed is, ook hele fijne papiertjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartje gerda, leuk met die labeltjes op je eerste kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie dat ik weer heel veel bij je hebt gemist Gerda. Maar dit is ook een prachtige kaart. Handig om op het net te kunnen spieken. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen