vrijdag 23 november 2018

Prettige feestdagen en Kerstgroetjes

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nog wat leuke modelletjes die ik tijdens mijn knutselweekend in Nederland heb afgewerkt. Deze kaart is gemaakt met de mooie plaatjes van een klein blokje van Stamperia (Sweet Christmas) vorig jaar al gekocht. Tot nu had ik geen flauw idee wat ik er mee kon doen tot ik bij mijn vriendin Eri dit leuke idee zag.
De kaart sluit met een banner, binnenin de gestempelde wensen.
En deze kaart is gemaakt met een workshop van Janet Blaauw. Voor dit werkje een plaatje en bijhorend scrap papier van Pion gebruikt. De bloem en wensen gestanst met MD mallen.


4 opmerkingen:

  1. Je hebt 2 prachtige kerstkaarten gemaakt, wat een gave binnenkant in de 1ste kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn allebei juweeltjes geworden! En supermooi afgewerkt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitvoeringen hoor. Bij de eerste doen de papiertjes hun werk, zo romantisch en zo verrassend binnenin. Ook de andere is heel mooi en zoals altijd 10 op 10 voor een nauwgezette afwerking.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook weer prachtig Gerda. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen