vrijdag 11 januari 2019

Klassieke 3D kaart (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Om het nieuwe jaar in te zetten heb ik gisteren een paar klassieke 3D kaarten gemaakt. Ik ga proberen om zoveel mogelijk van mijn mallen die nog in de verpakking zitten te gebruiken. Deze mooie hoeken heb ik dus voor de eerste keer gebruikt. Een pp gestanst met een nestabilitie en er een plaatje van LeSuh ingeplakt. Ook al wordt er niet veel meer ge-3D, ik vind het nog steeds heel leuk om te doen en dan komt mijn verzameling knipvellen goed van pas. De geëmboste bloemen van de hoekmal heb ik ingekleurd met een aquarelle potlood omdat ik niet de geschikte kleur stempelinkt had.

4 opmerkingen:

  1. Die echte klassieke kaarten blijven toch ook heel erg mooi! Die mooie hoeken passen er super bij en zeker omdat je ze mooi ingekleurd hebt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie klassieke kaart Gerda, ik heb ook nog mallen liggen die ik enthousiast gekocht heb maar tot nu toe nog steeds niet gebruikt. Het is altijd zo verleidelijk om ze te kopen kon je er ook maar meteen vrije tijd bij kopen dan blijven ze ook niet liggen Succes ermee.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie, klassieke kaart Gerda, ik vind de hoekjes echt prachtig en zo mooi van kleur,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie 'Gerda'-kaart. Die hoekjes vormen een mooie vorm als achtergrond van je 3D-plaatje, frisse kleurtjes trouwens.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen