vrijdag 1 februari 2019

50 jaar getrouwd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

2 dagen heb ik nodig gehad om deze kaart te maken. Het model (workshop van Jenine) had ik snel gekozen maar het in elkaar knutselen ging niet zoals ik wou. Nadat ik dan eindelijk een leuk plaatje en het geschikte scrap papier had gevonden (blokje van MD: Sweet Roses) kon ik aan de slag om mijn idee uit te werken.
En vandaag, tijdens het middageten, wist ik plots hoe ik alles op de kaart ging plaatsen. Heeft nog een paar uurtjes geduurd voor alles naar mijn zin was maar nu ben ik tevreden met het eindresultaat. Plaatje van Yvonne, de tak met rozen is een mal van MD, ook nog leuke hoekjes gevonden tussen mijn mallen, de hartjes op de vierkanten zijn van Nellie Snellen. Een extra strookje roze papier met een rijtje strass steentjes om het allemaal wat feestelijker te maken. Het label met de gestempelde wensen is van Crealies. En zo probeer ik alle merken aan bod te laten komen.




 

5 opmerkingen:

  1. Wow, helemaal geslaagd! Je hebt alles supermooi bij elkaar gevonden, ook al heeft het wat tijd gekost. Maar dan heb je nu ook wat!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en feestelijke kaart Gerda, je hebt alles weer perfect gecombineerd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat is weer schitterend. Ja als je alles zo perfect wil kan het soms een lange zoektocht zijn naar het juiste papiertje of plaatje en hier moest het dan precies op die vierkantjes passen ook. Die 'verstopte' labels blijf ik zo leuk vinden !
    Slaap wel, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda! Heel mooi papier en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Gerda. Supermooi gemaakt.leuk model. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen