zaterdag 18 mei 2019

Tel niet de jaren....

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Mannenkaarten, is en blijft voor mij een moeilijke opdracht. Veel inspiratie te zien op internet maar toch altijd een hele klus om er iets van te maken. Deze kaart is gemaakt met een mal van Studio Light, scrap papier van Maja Design: Denim en Friends. De filmstrip is van Joy.
Een mallensetje van Crealies om de kaartjes in te schuiven, heel leuk om mee te werken. Het plaatje met de leuke kerel heb ik wel vastgeplakt tussen het schuifgedeelte. In de gaatjes aan de rechter kant nog wat touwtjes geknoopt. Heb getwijfeld of ik dit werkje wel zou posten omdat ik toch niet helemaal tevreden ben. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

5 opmerkingen:

  1. Het zou zonde zijn om hem niet te laten zien! Hij is prachtig geworden! Heel leuk om het plaatje tussen die leuke mal van Crealies te schuiven. Heel tof die "gescheurde rand" met de touwtjes. Een toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi, niet te druk en je ziet dat je er veel liefde in heb gestopt!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze mannenkaart. Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee er zijn nu best veel mallen om deze kaarten mee af te maken.... en leuke plaatjes die jij hebt gebruikt is ook heel mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb er vandaag ook mee zitten worstelen, het is gelukt, maar ik liever andere kaarten. Jouw kaart is heel mooi geworden, leuke stansen heb je gebruikt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja niet zo simpel die mannenkaarten maar het is je aardig gelukt. Ik vind die touwtjes heel goed gevonden, maakt het meteen wat stoerder ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen