donderdag 14 november 2019

Dot & Do 68 (Rustieke Kerst)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb het gisteren reeds vermeld, weinig tot geen tijd gehad om me voor te breiden op het knutselweekend. Daarom heb ik alleen dot kaarten afgewerkt waarvan de stickertjes al geplakt waren.
 
Voor pakketje 68 heb ik, zoals jullie van mij al gewoon zijn, andere plaatjes gebruikt dan het meegeleverde knipvelletje. Allemaal plaatjes die al wat ouder zijn maar zeker nog geschikt voor klassieke kerstkaarten.
 
Omdat het bij 2 kaarten moeilijk was om de wensen op de voorkant te plaatsen heb ik een label gemaakt dat tussen het cardstock geschoven worden. Bij de kaart met het landschap heb ik rechtstreeks op het plaatje gestempeld. Met dank aan mijn goede vriendin Eri voor het gebruik van de stempelset.

De voorbeelden:
 

7 opmerkingen:

  1. Ook weer een geslaagde serie Gerda en … labeltjes doen het altijd he, vind ik heel tof.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaarten Gerda, ook leuk die met het shaker gedeelte en label,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze serie met je eigen inbreng is heel mooi geworden! Leuk om er een schudkaart van te maken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je gemaakt. Blijf het dotten toch ook mooi vinden. Mooi ook die ene kaart met het schudgedeelte erin.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie serie Gerda, vooral de eerste met het schudgedeelte vind ik erg mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dotkaarten heb je gemaskt Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaarten Gerda en zo leuk die eerste met dat schudgedeelte !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen