vrijdag 15 november 2019

Dot & Do 70 (Sneeuw Dieren)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik al terug met een volgende serie dot kaarten. Net als bij het vorige pakketje heb ik andere plaatjes gebruikt. De stempel van het label in het ronde patroontje is van Action, de tekst (als ik het goed heb) van MD. Omdat ik de afwerking van de voorbeelden altijd heel basic vind stans ik het wit cardstock (als het mogelijk is) met een mal uit zodat ik de kaart toch met 2 extra kleuren kan opbouwen.
  

De voorbeelden:
 

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Door de andere kleuren die je gebruikt hebt komen de patronen en plaatjes veel beter uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaartjes Gerda.
    Veel beter dan de voorbeelden.
    Je hebt met vele mooiere kleuren en afbeeldingen gewerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten, super mooi borduurwerk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze zijn weer heel erg mooi, met andere plaatjes zijn ze toch leuker,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuke serie dots kaarten!
    Leuk gedaan!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen