zondag 9 augustus 2020

Merci doosjes (envelop punch board)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De afgelopen dagen is er van knutselen niks in huis gekomen wegens de hitte. In mijn knutselkamer is het nu veel te warm. Eerlijk, dit is voor mij niet genieten hoor, kan niet goed tegen dit warme weer. Heeft ook veel invloed op mijn rug zodat ik goed moet opletten hoe ik me beweeg. In de namiddag lig ik gewoon plat op bed te lezen. Maar ik heb wel nog een doosje dat ik kan laten zien gemaakt voor onze vakantie.
Het filmpje is te vinden bij Petra Rosenbaum. Heel makkelijk te maken met het Envelop punch board.
Verder is er weinig te vertellen over deze doosjes, er kunnen 4 Merci chocolaatjes in en het designpapier is van verschillende Action blokken. De bloem is een pons van Nellie Snellen.

7 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige serie merci doosjes gemaakt, heel tof met die bloem.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook niet genieten van die hitte...doe mij maar 10 graden minder...
    Wel weer hele leuke doosjes die je hier laat zien!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke doosjes Gerda.maar rustig aan met d ed warmte. Lezen is ook fijn om te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik doe niet veel meer dan hangen en lezen, het is echt véél te warm. Mooie serie doosjes, ik hoop dat de kerst verkoop wel door zal gaan,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie doosjes Gerda, sierlijk met die grote strik erop. Hier ook weinig activiteit door de hitte hoor. Ik zit nu met een coolpack in mijn nek, geen gezicht maar wel lekker 😛.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie serie doosjes!
    Gelukkig is het nu wat koeler geworden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat oogt dat toch mooi zo een hele serie van die leuke doosjes. Zo ik ben weer bijgepraat op je blog, het heeft wel wat geduurd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen