vrijdag 30 oktober 2020

Kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb 2 nieuwe kerstkaarten klaar met een iris draai onderdeel. Eindelijk heb ik alles goed onder de knie en werkt het mechanische prima. Er zitten nog veel mallen in de verpakking, zo ook deze ticketmal, erg hé, altijd maar bij kopen en dan duurt het een hele tijd voor ik er daadwerkelijk mee aan de slag ga. Heb er een easelkaart van gemaakt. Design papier van Studio Light: Woodland Winter. Omdat het design papier voor zich spreekt niet te veel extraatjes, alleen gestempelde wensen en een kerstroos van MD.
Het idee om de iris mal echt als kaart te gebruiken had ik al lang, na wat zoeken tussen al mijn mooie papiertjes gekozen voor een blokje van Stamperia: Christmas Time.
De ronde tekst is een mal van Carlijn, ook eentje die ik voor de eerste gebruikt heb. Het geheel op een extra cirkel geplakt. En om de kaart mooi te laten staan nog een cirkel gestanst, bovenaan gerild en onderaan een stukje weg gesneden (gezien bij Castella).



 


 


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaarten Gerda, zo bijzonder met dat draai-mechanisme. Hele mooie materialen heb je gebruikt en ik herken dat wel hoor dat er nog spulletjes in de verpakking zitten hihi. De tijd gaat ook zo snel ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker op dreef met de irismal, tof om hem elke keer op een andere/ of in combinatie met andere mallen te gebruiken. Ze zijn alle twee prachtig geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent aardig op dreef met je irismal, ik wacht hier nog altijd tot ze eens uit de verpakking komt. Aan zo een ronde kaart had ik ook al gedacht, de iris is daar perfect voor dat heb jij al bewezen met je kaart. De iris op een ticketkaart verwerken is ook een prima idee dat je ook heel mooi uitgewerkt hebt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen