zondag 25 oktober 2020

Sneeuwpoppen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik was dit jaar niet van plan om kerstkaarten te maken maar na de werkjes met de lay-out mallen heb ik toch de smaak te pakken. Vrijdag heb ik allemaal nieuwe spulletjes die nog in de verpakking zaten uitgezocht en een serie van 6 kaarten gemaakt.
De sneeuwpoppen zijn gemaakt met een creatable van Marianne Design, de achtergrond is een embossingfolder van Ultimate Crafts (First Snow) en de tekst is een mal van Carlijn. In dat setje zitten 3 verschillende teksten. Zo kwam ik dus uit op 6 kaarten in 2 verschillende kleurtjes.

Was nog een heel prutswerkje om de sneeuwpoppen in elkaar te knutselen en voor de tekst heb ik het witte cardstock eerst zelfklevend gemaakt voor ik de tekst heb uitgestanst. Geen geknoei met lijm om de 2 lagen op elkaar te plakken. De oogjes en knopen op de sneeuwpoppen zijn zwarte hobbydotjes. Sneeuwpoppen en tekst verhoogd aangebracht met foamtape van 1 mm.




 



4 opmerkingen:

  1. Een heel prutswerk met die kleine sneeuwpopjes, maar wat zijn ze leuk geworden Gerda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaarten heb je met deze sneeuwpopjes gemaakt Gerda. Je hebt er meteen 6 stuks... handig. Lekker aan het prutsen geweest... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die sneeuwmannetjes liggen hier ook nog ergens in de verpakking denk ik. Ik geloof wel dat het een friemelwerkje was. Maar je hebt nu wel al meer kerstkaarten dan ik, hier vlot het maar niet. Leuke serie !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie winterse kaarten Gerrie.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen