maandag 23 november 2020

Kerstkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben nog steeds bezig met de ovalen mal van Marianne Design. Bij deze kaarten heb ik geen blister gebruikt. Al de plaatjes komen van hetzelfde vel en met deze 3 creaties is het helemaal opgebruikt.
Ook nog 2 eenvoudige kaarten gemaakt. Geen spectaculaire technieken, bij de kaart rechts heb ik de kleine stipjes van het ovaal gebruikt om een kralenrand te naaien. De tekst op deze kaart is een wrijftekst, vond ik nog tussen mijn stickervellen. Bij de andere kaarten heb ik de tekst stickers ingekleurd zodat ze goed matchen met het cardstock.   
 



5 opmerkingen:

  1. Drie prachtige kaarten heb je gemaakt Gerda. Mooie mallen ook en schattige plaatjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je mooie kerstkaarten gemaakt met de leuke plaatjes, de ovale stans is super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 3 hele mooie sfeervolle kerstkaarten Gerda. De plaatjes komen mooi tot hun recht in die sierlijke ovale stans. Net model met het vosje in de hoofdrol is ook een plaatje hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind al deze 3 kaarten erg mooi Gerda. Het hoeft ook niet altijd spectatulair... dit is al erg leuk. Mooie mal en de plaatjes ook . Erg leuk gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie in een niet-traditionele kleur, leuk. Elke kaart heeft mooie kleine détails zoals plakparels, sterretjes, bloemen en kraaltjes, daar hou ik wel van.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen