donderdag 15 juli 2021

Dot & Do 103 (Fantastische Bloemen)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Als de inspiratie mij in de steek laat begin ik dotjes te plakken. Op die manier heb ik al een hele voorraad die ligt te wachten om verder afgewerkt te worden. Ik doe dat niet in volgorde van de nummers, pik er gewoon een leuk pakketje uit. Deze keer was nummertje 103 aan de beurt. De eerste was voor een vriendin die wel een knuffel kon gebruiken. De 2 bloemen heb ik een beetje ingekleurd met Distress Ink, gewoon met een klein sponsje. Op deze creatie 1 van de meegeleverde plaatjes.
Voor de andere 2 kaarten heb ik plaatjes uit mijn eigen voorraad gebruikt. Om de lege plekken op te vullen mijn favoriete geponste mini vlindertjes.
De voorbeelden:


 

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie dotkaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo blijf je toch nog lekker bezig, als de inspiratie een beetje zoek is! Mooi zijn ze met de eigen draai die jij er aan gegeven hebt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om je eigen draai er aan te geven, mijn mini-vlinder pons ziet er hetzelfde uit denk ik, leuk om de lege plekjes op te vullen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen