zondag 17 oktober 2021

Mannenkaart (Triple flip up kaart)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na alle kerstkaarten is het nu tijd voor andere thema's. Vandaag laat ik een mannenkaart zien waarvoor ik een video van JanB Cards heb gebruikt. Persoonlijk vind ik het model een beetje aan de kleine kant, bij een volgende gelegenheid wil ik de afmetingen aanpassen. 
Het design papier is van Stamperia/Around the World, al jaren in huis en nu eindelijk gebruikt. Aan de binnenkant van de kaart heb ik links voor het gelijnde design gekozen, makkelijk om nog een persoonlijke boodschap te schrijven.
Als je rechts aan het tabje trekt gaan de flapjes omhoog en komt er als laatste nog extra tekst te voorschijn, dit zijn stickers uit een blokje van Jenine. Op de beurs in Den Bosch heb ik een leuk setje stempels (Crealies) met woordjes zoals trek, schud, draai enz.... gekocht. Omdat ik het tabje in een donkere kleur gemaakt heb kon ik het woordje trek hier niet gebruiken, daarom losse letterstickertjes om het woord te vormen.

1 opmerking: