zaterdag 27 november 2021

Eenvoudig en klassiek

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor de verandering eens heel eenvoudige en klassieke kaarten. Ik had nog 1 stansje liggen van dit mooie frame. Verder alleen maar een 3D plaatje van mijn favoriete merk LeSuh. Voor de afwerking onder de vaas een achtergrondje gekleurd, een gestempelde wens van Nellie Snellen en in ieder bloemetje van het frame een hobbydotje.
De 2de creatie is gemaakt met een geëmbost frame, als ik me niet vergis een mal van vriendin Annie. De hoekjes van het witte cardstock waren een beetje beschadigd, heb ik opgelost door de hapjes pons te gebruiken. Ook op deze kaart een achtergrondje onder de vaas, gestempelde wens (MD), hobbydotjes en als extraatje 2 geponste vlindertjes.




5 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke bloemenkaarten. Mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bloemen kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie klassieke kaarten, van ver te zien dat die van jou hand komen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn 2 hele mooie, Gerda kaarten, inderdaad goed te zien dat deze van jou zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige klassiekers en zoals we jou kennen weer tip top afgewerkt !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen