dinsdag 7 december 2021

Lotte 7 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Toen kleinzoon Nils dit jaar in september voor zijn verjaardag een puzzelkaart kreeg kwam zijn zus (kleindochter Lotte) onmiddellijk vragen of ik voor haar ook een puzzelkaart wou maken maar dan met afbeeldingen van Frozen. Zo gezegd, zo gedaan, ook al is ze pas volgend jaar in maart jarig, ik heb toch haar kaart al gemaakt. Eerst moest ik natuurlijk op zoek naar leuke plaatjes van Frozen. Voor het puzzelgedeelte heb ik het plaatje 2 keer geprint, 1 keer normaal en 1 keer in een lichtere versie. Daarna heb ik het plaatje bewerkt in Paint Shop Pro zodat er een achtergrond ontstond die ik kon gebruiken op de zijpanelen.
Voor Nils had ik achteraan een pocket voorzien om de puzzelstukjes in te bewaren. Voor Lotte heb ik een pizza doosje gemaakt en dit ook nog versiert met 3 andere plaatjes. Op het deksel heb ik met een blister gewerkt, binnenin nog 2 plaatjes van het figuurtje Elsa. Vind het wel jammer dat de zijkanten van het doosje een beetje golven, had steviger cardstock moeten gebruiken
Nog een foto van kaart en doosje samen.

5 opmerkingen:

  1. Wow, supergaaf deze "Elsa" puzzel met het prachtig bijpassende doosje! Je bent inderdaad goed op tijd voor haar verjaardag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je voor je kleindochter gemaakt. Leuk met de verpakking erbij gemaakt., dat geeft straks erg mooi weg. Ze zal wel erg in haar Sas zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat mooi. Heel creatief Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaat Lotte blij zijn, goed idee om dat doosje erbij te maken prachtig setje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen