zaterdag 15 januari 2022

Lavender Bliss (1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb een hele serie kaarten gemaakt met het paperpad "Lavender Bliss" van Craft O'Clock. In verschillende posts ga ik ze showen. De eerste 2 heb ik gemaakt aan de hand van een filmpje van StampingWithJulianne Het kleine ronde plaatje rechts komt uit een extra pakketje met allemaal verschillende afbeeldingen die je zal terug zien op de meeste van mijn creaties.
De dame in het filmpje noemt het fun folds kaarten. Weet niet of de modellen een specifieke naam hebben. De bovenste kaart kan plat verstuurd worden.
Bij deze kaart heb ik de volledige binnenkant van de kaart voorzien van decoratie wat Julianne niet doet. Verder spreken de kaarten voor zich.

Iedereen een fijn weekend gewenst.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Gerda.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat twee prachtige kaarten. Superleuke modellen. De kaart met het fietsje vind ik helemaal super. Dit is een mooie papierlijn. Jij ook een fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorjaarsachtige kaarten Gerda. Met deze leuke modellen komt het mooie dessin-papier goed tot zijn recht. Knap gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jij bent dus heeel druk bezig geweest, ik kijk al uit naar het vervolg want deze zijn al schitterend. Inderdaad hele mooie papiertjes en met lavendel zit je altijd goed. Knappe kaarten !
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten in frisse lentekleurtjes, ook leuke modelletjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Gerda! Wat een leuk en apart modelletje en papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen