dinsdag 18 januari 2022

Lavender Bliss (4)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Wat heb ik vandaag in de aanbieding, jawel, opnieuw 2 kaarten met het mooie papier van Craft O'Clock/Lavender Bliss 😉 De eerste is een 'Tag Pocket Card' waarvoor ik het filmpje van Di's Den Stamping and Crafts heb gebruikt. Is een modelletje dat op mijn To Do lijstje stond.
 
Het label heeft zowel aan de voor- als achterkant een design papiertje gekregen. Op de voorkant nog een extra tuiltje van lavendel.
Nummertje 2 voor vandaag is een eigen ideetje.
Links en rechts een pocket (mal JMA-ES-CD95) met een label. Op de pockets een randje met strass steentjes.
Ook bij deze creatie hebben de labels aan beide kanten een design papiertje. Voor de afwerking een gestempelde wens en quota's uit een blokje van Jenine. Nu moet ik eens goed nadenken wat ik ga doen met de laatste scraps, maar er is al een ideetje aan het borrelen. 

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten zijn dit allerwegen met dit mooie papier. Je bent goed bezig met dit mooie papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dit zijn allebei juweeltjes! Prachtig hoe je het papier verwerkt hebt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gerda.
    Mooi met de label.
    En het papier is ook heel mooi.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze prachtig Gerda
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze zijn weer mooi én perfect afgewerkt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen