maandag 30 januari 2023

Hartelijk gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Met restjes van het blokje van Stamperia: "Hortensia" heb ik deze kaart gemaakt. Het is een Sunburst kaart, iets wat al lang op mijn to do lijstje stond. Om de kaart te maken heb ik het filmpje van ene Kristina gevolgd.
De kleine bloemetjes en blaadjes zijn een onderdeel van een SL mal. Het vogeltje en extra vlinders zijn met de hand uitgeknipt. De vogel heeft een glitterlaagje gekregen met een pen van Action. De mini bloemetjes en vlinders heb ik een glossy accent gegeven. Toch wel een beetje te zien op de foto's

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sunburst kaart met deze mooie materialen. Supermooi gemaakt. De foto boven aan op mijn blog heb ik op Tenerife gemaakt. Daar zijn we met vakantie. De foto is met de telefoon gemaakt….. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie sunburtkaart Gerda.
    Mooie papiertjes heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sunburstkaart, ik vind de kleuren erg mooi en leuk het vlindertje en vogeltje erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie fleurige sunburst kaart Gerda. Lief afgewerkt met die kleine vlindertjes en bloemetjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart Gerda, en een leuke manier om de restjes te verwerken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen