donderdag 26 januari 2023

Jubileumkaarten (vervolg opdracht)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Terwijl ik mijn eerste 2 jubileum kaarten ging afleveren kreeg ik meteen de vraag om er nog 2 te maken. Nadat de pensioen kaarten klaar waren ben ik onmiddellijk aan de slag gegaan om ook deze opdracht af te werken. Beide kaarten zijn voor een 50-jarig huwelijk. Voor de eerste creatie heb ik voor de basis een mal van SL gebruikt. Design papiertje van Action en stempels van MD. Het 3D-plaatje komt van een oud knipvel van LeSuh (8215.705). Zowel de voor- als achterkant gedecoreerd. Strikje van AVA.
De basis van de volgende kaart is ook een mal van SL. Het ideetje zag ik op internet maar met een ander mal. Je stanst de volledige mal en snijd nog een extra stuk cardstock om het geheel op de plakken. Het design papier is van Joy/Noor Design/Bride & Groom. Een 3D-plaatje van LeSuh mocht zeker niet ontbreken 😉 Zelfde afwerking als bij de andere kaart.

3 opmerkingen:

  1. Het zijn twee prachtige kaarten voor jubilea. Prachtige modellen en heel mooi opgemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee supermooie kaarten geworden, leuk idee bij de 2de kaart, ziet er meteen wat voller uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn prachtig Gerda! Leuk gedaan die tweede kaart, het papier lijkt ervoor gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen