zaterdag 4 februari 2023

Verjaardagskaarten (restjes kaarten vervolg)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik hoop dat jullie deze techniek nog niet beu zijn 😉 Kan weer 2 restjes kaarten laten zien.
De restjes zijn van een Stamperia pakketje: Provence. Misschien zien jullie het verschil ten opzichte van mijn vorige post, maar dit noemen ze 'DUBBELE TWISTED RIBBON'. Op de kaart rechts heb ik beide zijden van het design papier gebruikt. De plaatjes zijn kant en klare papieren die cuts. Voor de afwerking een randje van Jenine, gestempelde wensen van MD, links nog wat mini vlindertjes en rechts mini bloemetjes die een glossy accent hebben. Nu is het tijd voor wat anders.

5 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten met deze techniek.De kaart met de pot lavendel vheeft mijn voorkeur…Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaarten met die leuke techniek Gerda. Mooie plaatjes ook . Een straaltje zonneschijn op deze sombere dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze laatsten van de serie zijn ook mooi geworden met de mooie randmal en zilveren randje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit is weer een mooie serie geworden, ik vind de plaatjes ook erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen