woensdag 7 juni 2023

Er is er één jarig...........

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze kaart had ik op de valreep nog gemaakt voor maandag en ja hoor, er was een dame die ze helemaal geschikt vond voor haar kleindochter.
Een wolkjes achtergrond, een zonnetje dat knipoogt en een Moreheadje op wandel met haar hondje. Het hekje is een hele oude mal van ?????? die ik nog maar zelden gebruikt hebt. De kleine bloemetjes zijn van een mallen set van Studio Light, in ieder bloemetje een goudkleurig stickertje geplakt, de gestempelde wensen zijn van MD.

Gisteren heb ik al een paar voorbereidingen getroffen voor mijn grote opdrachten, ik heb mezelf voorgenomen om daar mijn volle aandacht aan te geven maar zal ook proberen om af en toe een kaart te posten. Het wordt dus een stuk rustiger op mijn blog al zal ik jullie wel op de hoogte houden van het work in progress 😉

2 opmerkingen:

  1. Leuke kinderkaart Gerda.
    Succes met je opdracht.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met het Moreheadje en de knipogende zon.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen