donderdag 1 juni 2023

Kinderkaarten (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben net klaar met mijn blogrondje, wat hebben jullie weer prachtige kerstkaarten geshowd. Hier komen opnieuw 2 kinderkaarten aan bod. Natuurlijk mag ik de jongens niet vergeten.
Momenteel ben ik helemaal in de wolken 😉 met het mask van DDBD om de achtergrondjes te maken. Op de kaart links een zonnetje gestanst met een oude mal van Nellie Snellen en daar een leuk gezichtje op gestempeld. De 'HIEP HIEP HOERA' op de andere kaart is van Crealies gecombineerd met gestempelde tekst (die niet helemaal staat zoals ik het wou). 't Ja, veel meer kan ik niet vertellen over deze kaarten. Hopelijk vallen ook deze in de smaak bij de oma's en opa's komende maandag als ik mijn creaties mag aanbieden op de jaarvergadering van de gepensioneerden in Londerzeel. Morgen heb ik een dagje voor mezelf en ga ik die zo goed mogelijk benutten om mijn voorraadje nog wat uit te breiden.

5 opmerkingen:

  1. Deze kinderkaarten zijn ook erg mooi.net zoals de kinderkaarten uit onderstaand bericht. Moreheads zijn leuk plaatjes . Succes met de verkoop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze leuke jongenskaarten zullen zeker in de smaak vallen. De wolkenachtergrond is erg leuk, net als de gestanste tekst.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 hele mooie jongenskaarten gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele stoere en leuke jongenskaarten! Heel veel succes met het aanvullen van de voorraad en alvast veel succes met de verkoop

    Creatieve groeten,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer schattige kaartjes. Het wordt spannend de verkoop komt dichtbij, die mensen gaan niet weten wat ze zien !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen