vrijdag 5 augustus 2016

Huwelijkskaart

Net zoals bij veel knutselaars gebeurd er tijdens de vakantie niet zoveel. Maar vandaag moest ik toch aan de slag voor een opdracht die ik gisteren gekregen heb.
Er wordt mij dikwijls gevraagd om de kaart te personaliseren. Daarom heb ik op het hart de namen en de huwelijksdatum geplaatst. Het scrap papier is van Marianne Design (Vintage Romance) net als de mallen die ik gebruikt heb.
Als laatste nog een detail foto van het boeketje (bloemetjes van Gerda's Hobbyshop). Verder is de kaart afgewerkt met strass steentjes.
 


 


3 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden Gerda!Zoals we van jou gewoon zijn alles heel mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook weer een beauty hoor !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful design! I only speak english and spanish, but wanted to tell you, you do a great job!

    BeantwoordenVerwijderen