vrijdag 30 december 2016

Voor mijn zoon

1 januari is mijn zoon jarig en omdat hij dit jaar een grote verbouwing heeft gedaan ben ik voor zijn verjaardagskaart in dat thema gebleven. Al van sinds ik begon met kaarten maken vind ik mannenkaarten moeilijk, daarvoor moet ik steeds inspiratie zoeken op internet. Dit ideetje zag ik op Pinterest. Het plaatje is van een Studio Light blok. De gereedschappen zijn malletjes van Joy, het scrappapiertjeis van MD net als de banner die ik heb ingekort. De tekststicker heb ik ingkleurd zodat het mooi past bij de rest. Afgewerkt met een warrig lint en enkele donkerbruine strass steentjes.

2 opmerkingen:

  1. Het is een stoere mannenkaart geworden, leuk met dat gereedschap en lint!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof gemaakt met dat gereedschap allemaal, ook mooi van kleur !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen