zaterdag 3 februari 2018

Verjaardagskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Een paar weken geleden heb ik het You Tube kanaal van Marianne Design ontdekt. De meesten zullen al wel weten dat Jenine daar heel gedetailleerde workshops toont. Vandaag ben ik met een van deze filmpjes aan de slag gegaan omdat ik voor een opdracht een wat grotere kaart mocht maken. Het scrap papier komt van een PaperPad van StudioLight:
Home & Happiness. Plaatje is van Mattie. Op de labels de wensen en de naam van de jarige. Nog wat extra versiering zoals de strik, bloemetjes en strass steentjes zorgen er voor dat de kaart helemaal is aangekleed. De randen van het scrap papier heb ik bewerkt met Distress Ink.


4 opmerkingen:

  1. Wow, wat een schitterende kaart! Het papier past ook super bij het plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt prachtig papier gebruikt voor deze supermooie kaart.Deze kaart had Jenine voor MD gemaakt, alle andere kaarten en workshops kun je zien op YouTube van Hobbyvision,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Gerda dit modelletje staat ook nog op mijn To-do lijstje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart. Ik ben fan van al die assorti kleurtjes !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen