dinsdag 15 mei 2018

Precisie stempelen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ooit kocht ik een aantal van de materialen van Nellie Snellen die je nodig hebt voor het precisie stempelen. Op één uitzondering na heb ik deze spulletjes niet meer gebruikt wat natuurlijk zonde is. Op hun YouTube kanaal vond ik een leuk filmpje met duidelijke instructies en vandaag wou ik het toch weer eens een kans geven. Na 3 pogingen had ik eindelijk iets wat bruikbaar was om verder een kaart mee te maken. De inkt die ik (op hun aanraden) toen kocht vind ik helemaal niet fijn om mee te werken en denk dat ik daardoor geen mooie stempelafdrukjes krijg ook al heb ik mijn stempelhulp gebruikt. Daarom heb ik de bloemetjes nog een beetje ingekleurd met aquarelpotloden. In ieder bloemetje heb ik ook nog een strass steentje geplakt. Kaart afgewerkt met een mooie gestempelde wens, geponste vlindertjes en kleine goudkleurige hobbydotjes.

2 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden Gerda, leuk modelletje, en tof die bloemenkrans. Er zijn veel verschillende soorten inkt, je hebt nu geen glad papier gebruikt, dat kan ook al verschil maken. Met die kleine details is het toch weer een echte "Gerda" geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is er niet aan te zien dat je 3 pogingen nodig had hoor, het is een mooi geheel geworden ! Die stans ligt hier ook nog te wachten (zoals zo velen). Het papier is idd ook niet zo ideaal om op te stempelen en aan de inkt ligt ook veel. Leuk met die bloemenhartjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen