donderdag 6 december 2018

Speciaal voor jou

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In opdracht van mijn schoondochter heb ik deze pop-up kaart gemaakt. Ze is bedoeld voor de overgrootvader van onze kleindochter. En om het geheel uit te werken heb ik deze video gebruikt:
https://www.youtube.com/watch?v=40z_eLg1TQ8&t=1119s
Omdat het voor een man is heb ik voor bruin kraft karton gekozen en 6 foto's op de kaart verwerkt. Het scrap papier is van een groot blok gekocht bij Action tijdens mijn knustelweekend in Nederland.
Nog enkele detailfoto's. Het leuke frame-pje  en de hoekjes vond ik nog ergens in een rommelbakje, de mooie bloem van MD gestanst uit hetzelfde kraft karton en bewerkt met Distress Ink, en op het blauwe scrap papier hier een daar enkele strass steentjes.
Het label met de gestempelde tekst is van Joy.
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat een schitterend pop-up kaart met die leuke fotootjes van Roxan. Die krijgt vast een ereplaats bij Overgrootvader.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pop-up kaart heb je gemaakt met de mooie foto's van je kleindochter, wat zal overgrootvader dat leuk vinden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne uitwerking van de voorbeeldkaart in de video. Altijd leuk voor de familie dat er fotootjes opstaan van de schattige Roxan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Gerda. Zo zijn de kleinkinderen goed te zien voor opa en oma. Heel leuk model . Ze zijn er vast heel erg blij mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen