zaterdag 10 augustus 2019

Hobbydots Sparkles 008 (Flowers with a twist)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De stickertjes voor deze kaarten had ik al een tijdje geleden geplakt. Nu alles weer een beetje in het normale ritme valt kon ik de kaarten gisteren afwerken.
  
Ondertussen zijn jullie van mij al gewoon dat ik de soms drukke patroontjes van deze pakketjes aanpas. Ook hier heb ik weer één en ander weg gelaten. Heb wel de meegeleverde plaatjes gebruikt en op iedere kaart een gestempelde wens, als ik me niet vergis allemaal van MD.
De voorbeelden.


6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een werk om al die kleine stickertjes te verwerken maar dan heb je ook wel wat. Hele mooie sierlijke kaarten vind ik het.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes!
    Ik hou ook meer van het rustige:)
    Lijkt me veel werk.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De voorbeelden zijn echt erg druk, jouw kaarten zien er prachtig uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je weer super gelukt, om ze naar je eigen smaak te maken! Het zijn prachtige kaarten geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dotkaarten heb je gemaakt Gerda. Siet er erg leuk uit zo. Goed om naar je eigen inzicht de stickers te plakken. Het is je weer heel gied gelukt om er mooie kaarten van te maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor minder druk zijn ze veel mooier en met een gestempelde tekst oogt het wat eleganter.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen