woensdag 22 januari 2020

Cadeau envelop

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nadat ik vorige week behoorlijk ziek was ben ik weer redelijk op de been en laat ik een cadeau envelopje zien dat ik vorig jaar al had gemaakt voor mijn zoon en schoondochter. Om de kleindochter to be een goede start te geven, krijgen ze financiële steun en wat is er leuker om dat te geven in een tof envelopje.
Ik had 2 pogingen nodig om het te krijgen zoals ik wou. Het design papier is van First Editionpaper/Cavana Londen (Karen Sanders)/It's en Girl. Heb een aantal vlindertjes uit het papier geknipt en op de voorkant van het envelopje geplakt, de vleugeltjes een beetje omhoog gevouwen. Daarna heb ik ze nog een glitterlaagje gegeven.
In het envelopje nog een extra label. Het envelopje sluit met 2 magneetjes.
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kado envelop heb je gemaakt Gerda.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Leuk de losse vlinders erop.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een prachtige cadeau envelop, heel lief met de fladderende vlinders,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige cadeau-envelop Gerda, leuk papier heb je gebruikt, en tof om de vlinders er op terug te laten komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer opgeknapt bent Gerda. Je hebt een prachtige cadeau envelopje gemaakt met leuk details. Mooi papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen