vrijdag 28 februari 2020

Huwelijkskaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De kleinzoon van het jubileumpaar (waarvoor ik al kaarten heb gemaakt) van de fanfare treed in het huwelijk. Ook daarvoor mocht ik de wenskaart maken en die kan ik vandaag showen. Net als voor het jubileumpaar heb ik een exemplaar voor de vereniging en eentje van ons persoonlijk. De eerste kaart is een dubbele schuifkaart.
Voor deze 2 werkjes heb ik ook weer gebruik gemaakt van het mooie design papier van Joy: Love Story en Bride & Groom. Een 3D-plaatje van Marieke. Als je aan het lintje trekt komen de wensen te voorschijn. Nog een leuk randje van Joy om de lege ruimte op te vullen. Had de tekst beter een beetje lager gestempeld maar ben blij met mijn oplossing.
De andere kaart is gemaakt naar een ideetje van Odette Moreau. Mijn kaart vouwt wel op een andere manier dicht. Er zitten 2 magneetjes in verwerkt zodat de kaart mooi sluit.
 
De kaart opent naar rechts en dan verschijnen er allerlei leuke dingetjes. Het was nog een hele klus om alle onderdelen aan te kleden. Eindelijk heb ik ook de mooie appelbloesem mal van Petra in gebruik genomen. De bloemen en blaadjes heb ik een laagje glitter gegeven.
Als laatste nog een foto van de 2 labels die rechts in de pocket schuiven.



 


5 opmerkingen:

  1. Twee hele mooie kaarten en mooie modelletjes .
    Mooie plaatje en details
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt alles weer tot in de puntjes uitgewerkt! Het zijn prachtige kaarten geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt en weer super afgewerkt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat twee prachtgie kaarten heb je gemaakt Gerda zo mooi afgewerkt. En leuke romantische materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je hier mooi papier gebruikt, bij nader inzien heb ik dat Joy papier ook heel netjes bij elkaar in een schuif liggen. En labeltjes zijn altijd een succes, zeker bij mij, heel mooi gedaan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen