zaterdag 5 december 2020

Prettige Feestdagen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op het YouTube kanaal van Corinne Reijngoudt kwam ik een heel leuk filmpje tegen voor een kerstkaart. En ja, ik had al vermeld dat ik geen kerstkaarten meer ging maken maar dit vond ik zo tof dat ik het toch wou uitproberen. Heb 1 boompje minder gebruikt. Om het randje (Joy) bovenaan goed te laten zien heb ik voor de eerste foto de kaart plat op tafel gelegd.
In de achtergrond een winter landschap waar ik 2 hertjes heb ingeplaatst. Het designpapier is van Action.
Als schudmateriaal witte kraaltjes en sneeuw. Alle boompjes zijn versierd met kleine kerstballen.




4 opmerkingen:

  1. Wow ,Gerda, wat een prachtige kerstkaart.
    Mooi met dat schut gedeelte.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan Gerda! Je kaart ziet er prachtig uit met die kerstboom.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kerstkaart met de boompjes aan de zijkanten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Gerda leuk om er extra boompjes op te zetten. Geef5 een heel mooi effect. leuk om er een schudkaart van te maken. Ik onthou het even. Hierbij wil ik je bedanken voor je schitterende kaart die je voor mij gemaakt hebt. Een heel erg mooi model. . Het gaf de dag een extra feestelijk tintje.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen