zaterdag 17 april 2021

Heel veel beterschap

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

2 heren van onze muziekvereniging zijn getroffen door corona. Ook al speel ik zelf niet meer toch kreeg ik een telefoontje om voor deze heren een kaart te maken. In eerste instantie wou ik kaarten uit mijn voorraad gebruiken maar die vond ik allemaal veel te vrouwelijk dus heb ik speciaal voor hen deze kaarten gemaakt.
Bijna 2 identieke kaarten, alleen de afwerking is een beetje anders. De tekst is van Carlijn, muzieknootjes en -sleutel zijn van MD. En het scrappapiertje is van Joy/Noor Design/Men's World. Hopelijk worden ze snel beter en kan de fanfare binnenkort weer gaan repeteren. Al blijft dat natuurlijk afwachten.
 


4 opmerkingen:

  1. Mooie toepasselijke beterschapskaarten zijn het geworden! Hopelijk zijn de heren niet al te ziek.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke beterschap kaarten heb je voor de heren gemaakt. Leuk cas. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke strakke beterschapskasrten heb je voor de mannen gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke toepasselijke beterschapskaarten heb je voor de mannen van de fanfare gemaakt Gerda.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen