vrijdag 18 maart 2022

Beterschap en verjaardagskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag laat ik de laatste knutsels zien van mijn creatief weekend. Als eerste in het rijtje een beterschapskaart.
De kaart is gemaakt met het Surprise Wheel van Joy. Heb de bijhorende teksten gebruikt, die zich tijdens het draaien nog eens herhalen. Het woordje 'DRAAI' en het pijltje is van een setje van Crealies. De gestanste rand is een mal van Studio Light. 3D-plaatje van LeSuh waaronder ik een achtergrondje gemaakt heb met stempelinkt. Klassieke vlinder afwerking 😉
Vervolgens de verjaardagskaart met het aller, allerlaatste restje (het plaatje met de fiets) van de 'Lavender Bliss' lijn. Modelletje gezien op internet. Het design papier en de labels komen uit een oud blokje van Joy: La Vie est Belle/Lavender.

5 opmerkingen:

  1. Ja, die eerste kaart heb ik je zien maken, en hij is super! De tweede is ook een parel en een leuk modelletje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geheel met die mooie randmal, en dat beetje inkt achter de bloemen geeft het extra diepte, mooi. Het tweede model ken ik, heel mooi van kleur ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer heel erg mooi, leuk met de vlinders en een prachtig plaatje op de tweede,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat twee mooie kaartennheb je gemaakt. Heel mooi plaatje en de kaart met fiets is een leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen