woensdag 25 mei 2022

Van harte.......... en Liefs

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voorlopig nog geen onverwachte veranderingen in mijn planning van deze week, heb dus al fijn kunnen knutselen. De kaarten samen op de foto, anders zou het wel een hele lange post worden.
Na de paarse versie met de "Van Harte" mal, heb ik een groene serie gemaakt met de "Liefs" mal.
Het design papier komt uit een oud pakketje van Leanne de Graaf. Net als bij de paarse kaarten hier ook 2 SlimLine en 2 mini SlimLine kaarten.

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie series heb je gemaakt, leuk papier en bijpassende plaatjess,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige series zijn het geworden! De molen is weer bijna vol;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende series! Heel mooi en stijlvol hoe je de kleuren bij elkaar hebt gekozen.

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sta wel erg achter met reacties, lijkt me dat hij alles niet genomen heeft.
    Deze serie is weer heel mooi, leuk zo met die verschillende mallen bij elkaar. De paarse heeft mijn voorkeur maar dat dacht je al zeker ;-)
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen